Abonneren  Inloggen

Special PRINTmatters over print in de marketing-mix

3 juli 2025

Slimme marketeers weten het: print is een onmisbaar onderdeel van vrijwel iedere marketingstrategie. In de volgende editie van PRINTmatters staat het thema “Print in de marketing-mix” daarom centraal. Hoe zet je print strategisch in voor een merk? Wat werkt wel en wat niet? En welke innovaties en ontwikkelingen zijn er op dit gebied?

Van luxe brochures en impactvolle mailings tot opvallende signing: in PRINTmatters 4 lees je hoe print bijdraagt aan succesvolle marketingcampagnes. Met inspirerende cases, nieuwe trends en praktische inzichten die direct toepasbaar zijn.

Labelexpo Europe

In het nieuwe nummer blikken we in verschillende artikelen tevens vooruit op Labelexpo Europe, dat van 6 tot 9 september plaatsvindt in Barcelona.

Sluit jouw bedrijf, product of dienst aan bij deze onderwerpen? Lever je bijvoorbeeld printers en oplossingen voor direct mail, ben je actief in de grafische logistiek en distributie, gespecialiseerd in data-gedreven printcampagnes of ontwikkel je innovatieve printproducten of campagnes? Zet jouw onderneming of product dan in de spotlights in PRINTmatters en bereik professionals in de grafimediabranche - van drukkers tot marketeers en communicatiebureaus.

De komende editie van PRINTmatters valt in de eerste week van september bij abonnees op de mat. We denken graag mee over de beste manier om jouw expertise daarin onder de aandacht te brengen. Neem voor meer informatie contact op met Harm Putman, via +31 (0)6-2192 7005 of h.putman@eisma.nl.


Ontvang iedere week de gratis PRINTmatters nieuwsbrief in je inbox