Vogelaar maakt zich hard voor post
In de dynamische wereld van communicatie maakt Vogelaar zich hard voor post. Algemeen directeur Mark Bonenkamp vervult niet alleen zijn belangrijke rol binnen Vogelaar, maar is tevens
- Voorzitter van Stichting Postfilter
- Voorzitter van de postcommissie bij het KVGO (Koninklijke Vereniging voor Grafische Ondernemingen)
- ·Lid van de postcommissie bij het DDMA (Data Driven Marketing Association)
Welke impact hebben deze verschillende commissies en stichtingen op de postmarkt?
Het Postfilter: Nederlandse bedrijven hebben de mogelijkheid om met consumenten te communiceren via geadresseerde reclamepost. Als u daar geen behoefte aan heeft, willen ze dat graag weten. Daarom zijn Nederlandse bedrijven en maatschappelijke organisaties Postfilter gestart: een gratis meldpunt, waar eenvoudig zelf kan worden vastgelegd welke ongevraagde geadresseerde reclamepost niet ontvangen wil worden. Hierdoor neemt de ROI toe. Zie ook postfilter.nl.
Het DDMA: wil een toekomstbestendig postkanaal (geadresseerd en ongeadresseerd) voor consument, bureau en opdrachtgever borgen. De DDMA Commissie Post draagt hieraan bij door het creëren van een open omgeving waarin de hele sector welkom is voor kennisdeling, inspiratie en eenduidige richtlijnen. Gezamenlijk werken we aan een betere beeldvorming van post en verstevigen we de waarde van post in de mediamix. Meer informatie op ddma.nl.
Het KVGO: vertegenwoordigt, versterkt, vernieuwt en verbindt. Met elkaar maken we ons sterk voor een gezonde, toekomstbestendige en innovatieve grafimediabranche. Website: KVGO.nl.
‘Bij Vogelaar begrijpen we dat de postsector snel verandert. We zijn er trots op dat we onze klanten kunnen ondersteunen bij het navigeren door deze veranderingen en hen helpen bij het ontwikkelen van innovatieve en effectieve strategieën. We geloven in de kracht van direct mail als een instrument met een hoge conversieratio, waarmee bedrijven hun boodschap op een tastbare manier kunnen overbrengen naar hun doelgroepen. Ons ervaren team denkt graag met onze klanten mee, waarbij we niet alleen rekening houden met veranderende regelgeving, maar ook met de specifieke behoeften en verwachtingen van hun doelgroepen.
Vogelaar is vastbesloten om bedrijven te helpen slagen in een tijd waarin post nog een van de weinige toegestane kanalen is. We geloven dat door te investeren in gepersonaliseerde direct mailcampagnes, bedrijven niet alleen kunnen voldoen aan de nieuwe regelgeving, maar ook sterke en duurzame relaties kunnen opbouwen met hun klanten. Samen met onze klanten streven we naar een toekomst waarin post een waardevol en resultaatgericht communicatiemiddel blijft, en waarin bedrijven kunnen blijven groeien en bovenal hun doelgroepen kunnen blijven inspireren en betrekken.’
Bezoek de website voor meer informatie.
Vogelaar is donderdag 12 oktober tijdens de PRINTmatters Vakdag te vinden op de beursvloer. Reserveer hier jouw gratis ticket.