Webinar over partnerships brandportals
Een samenwerking tussen een grafisch ondernemer en een softwareontwikkelaar om de eindklant met een bundeling van de beste vakkennis duurzaam te binden. Dat is het idee achter de brandportal én achter de online kennissessie van Prindustry op 22 juni.
Prindustry werkt regelmatig met drukkers en printmanagers samen in een driehoek partnership bij de inzet van brandportals. De grafisch ondernemer verzorgt het drukwerk, Prindustry levert de software en deze expertises worden verenigd voor de eindklant in een brandportal.
Brandportal
Ramon van Wingerden, eigenaar Prindustry: ‘Een brandportal is een eigen online bestelsysteem voor een bedrijf. Voor een grafisch ondernemer geeft een brandportal een kans om verder te kijken dan het standaard verkopen van drukwerk aan de klant. Met de brandportal spring je in op klantbehoeften van gemak en digitalisering. De klant kan zelf aanpassingen doen op al zijn communicatiematerialen binnen huisstijl templates. De bestelling gaat automatisch door. Dat bespaart alle partijen veel tijd. Een brandportal biedt de meest moderne automatiseringen en systeemintegraties. Dat leidt tot een duurzame klantrelatie. Als je alles voor je klant organiseert in één handig platform, bouw je een klantrelatie op voor de lange termijn.’
Ontdek de meerwaarde van zo’n samenwerking in het webinar op 22 juni:
10.00 uur : Intro partnerships en brandportals door Ramon
10.25 uur : Inspiratie met praktijkvoorbeelden door Jolanda
10.45 uur : Demo van een brandportal door Marc
11.20 uur : Q&A met Berend en Ramon